پرسونا مخاطب چیست و چرا باید آن را جدی بگیریم؟
وقتی درباره بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا صحبت میکنیم، یک سؤال همیشه مهم است: «مخاطب ما دقیقاً کیست...
بردکرامب چیست و چه کاربردی دارد؟
بردکرامب (Breadcrumb) که در فارسی به آن «مسیر راهنما» هم گفته میشود، یک ابزار ناوبری در سایت است که جایگاه فعلی کار...
در اینستاگرام فقط پست گذاشتن کافی نیست. اگر میخواهید واقعاً دیده شوید، فالوور واقعی جذب کنید و تعامل بالا داشته باشید، باید کلمات کلیدی در اینستاگرام...
اگر می خواهید محتوای سایت شما در نتایج گوگل دیده شود، اولین و شاید مهم ترین قدم، انتخاب درست کلمات کلیدی در سئو است. کلمات کلیدی، همان عباراتی هستند ک...
سئو خارجی یا Off-Page SEO، نیروی محرکه اصلی برای افزایش اعتبار و اعتماد سایت شما در دیدگاه گوگل است. برخلاف سئو داخلی که تمرکزش بر بهینه سازی عناصر در...
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که وقتی کسی در گوگل عبارت «چگونه لوله کشی را تعمیر کنم؟» را جستجو می کند، چرا بعضی وب سایت ها در صدر نتایج هستند؟ را...
تصور کنید کاربری با هیجان و انتظار زیاد روی لینک محصول یا مقالهی سایت شما کلیک میکند، اما ناگهان با صفحهی "404 - صفحه پیدا نشد!" مواجه میشود. این ...
چرا برخی وب سایت ها همیشه در صدر نتایج گوگل ظاهر می شوند، در حالی که دیگران حتی به صفحه اول نمی رسند؟ پاسخ در یک فرآیند دقیق و هدفمند نهفته است. بالا ...
در دنیای رقابتی امروز، کسب وکارها برای بقا و رشد آنلاین، نیاز به دیده شدن در صفحه اول گوگل دارند. آمارها نشان می دهد که سایت های رتبه اول گوگل به طور ...